1. DEFINICJE

  1. Sprzedawca: FlyByWire s.c. z siedzibą przy ul. Zabłockiego 28, 42-520 Dąbrowa Górnicza. NIP 6292492503, REGON 382340688.
  2. Nabywca: Osoba fizyczna lub prawna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę poprzez zakup usług i towarów przy pomocy Serwisu Internetowego lub osobiście oraz osoba na rzecz której dokonano nabycia usługi.
  3. Konsument: Nabywca będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jego działalnością zawodową lub gospodarczą.
  4. Serwis Internetowy: System rezerwacji oraz sprzedaży usług i towarów prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem www.flybywire.pl
  5. Umowa: Umowa zawarta za pośrednictwem Serwisu Internetowego.
  6. Usługa: Symulacja lotów odwzorowująca zachowanie prawdziwego samolotu przy użyciu Symulatora Lotów.
  7. Miejsce Świadczenia Usług: Lokal, w którym jest prowadzona działalność przez Sprzedawcę, znajdujący się przy ul. Zabłockiego 28, 42-520 Dąbrowa Górnicza.
  8. Symulator Lotów: Urządzenie składające się z odwzorowanego kokpitu samolotu oraz systemu wizyjnego, służące do prowadzenia symulacji lotów odwzorowujących zachowanie prawdziwego samolotu.
  9. Operator Płatności: Serwis imoje lub bank Nabywcy, umożliwiający dokonanie płatności przez Nabywcę podczas zakupu usług i towarów w Serwisie Internetowym.
  10. Rezerwacja: Sposób zakupu Usługi polegający na wskazaniu przez nabywcę z góry określonego terminu realizacji Usługi.
  11. Regulamin: Niniejszy Regulamin wraz z ewentualnymi załącznikami stanowiącymi jego integralną część.

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa standardowe zasady i warunki mające zastosowanie do rezerwacji, zakupu usług i towarów pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą, oferowanych w Serwisie Internetowym.
  2. Umowy zawierane pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą podlegają prawu polskiemu.
  3. Usługi oferowane za pośrednictwem Serwisu Internetowego są realizowane w Miejscu Świadczenia Usług.
  4. Każdorazowe odwiedziny Serwisu Internetowego oznaczają akceptację niniejszego Regulaminu.
  5. Symulator lotów jest urządzeniem o profesjonalnym charakterze, wyposażonym w skomplikowaną aparaturę techniczną odwzorowującym zachowanie prawdziwego samolotu. W przypadku jakiegokolwiek złego samopoczucia Nabywcy podczas korzystania z Symulatora Lotów jest on zobowiązany poinformować Obsługę i niezwłocznie go opuścić.
  6. Osoby cierpiące na: epilepsję, klaustrofobię, zawroty głowy, mające zaburzenia psychiczne, kobiety w ciąży oraz osoby posiadające rozrusznik serca nie mogą korzystać z symulatorów lotów, chyba że podejmą decyzję o locie na własne ryzyko, po uprzedniej konsultacji z lekarzem. W takim przypadku sprzedający nie ponosi odpowiedzialności ze ewentualne negatywne skutki zdrowotne.
  7. W Symulatorze Lotów obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów, jedzenia oraz palenia.
  8. Korzystanie z Symulatora Lotów pod wpływem alkoholu lub środków odurzających jest zabronione, przy czym Obsługa nie ma obowiązku kontrolowania stanu trzeźwości osób korzystających z Symulatora Lotów.
  9. Korzystanie z Symulatora Lotów możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym szkoleniu przedlotowym, prowadzonym przez Obsługę oraz wyłącznie przy jej obecności w Symulatorze Lotów. Zabronione jest używanie elementów Symulatora Lotów (przełączniki, dźwignie, stery, elementy mechaniczne oraz inne części wyposażenia) bez wyraźnej zgody Obsługi. W przypadku spowodowania uszkodzeń sprawca ponosi pełną odpowiedzialność finansową za ich naprawę, jeśli szkoda ta powstała w wyniku niewłaściwego lub nieautoryzowanego obchodzenia się z Symulatorem Lotów. W przypadku spowodowania uszkodzeń uniemożliwiających dalsze korzystanie z Symulatora Lotów, sprawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Sprzedawcy.
  10. W przypadku gdy osoba korzystająca z Symulatora Lotów zachowuje się w sposób niezgodny z normami społecznymi i obyczajowymi lub niezgodnie z obowiązującym prawem oraz Regulaminem lub zagraża bezpieczeństwu osób trzecich, Obsługa ma prawo wyprosić ją z lokalu bez zwrotu pieniędzy za wykupione usługi.
  11. Korzystanie z Symulatora Lotów nie jest wskazane dla osób cierpiących na epilepsję, klaustrofobię, zawroty głowy, z zaburzeniami psychicznymi, posiadających rozrusznik serca oraz w ciąży. Osoby takie powinny podejmować decyzję o skorzystaniu z Symulatora Lotów po konsultacji z odpowiednim lekarzem-specjalistą i ocenie własnego stanu zdrowia. Za ewentualne negatywne skutki uchybienia temu obowiązkowi Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności
  12. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osobiste i przedmioty wartościowe w Miejscu Świadczenia Usług.
  13. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody Nabywcy wynikłe z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedawcy, w szczególności z nieprzestrzegania przez Nabywcę Regulaminu i niestosowania się do poleceń Obsługi.
  14. Prezentowane w Serwisie Internetowym materiały takie jak zdjęcia, filmy, grafiki i teksty oraz logotyp i nazwa są chronioną własnością Sprzedawcy i podlegają Ustawie o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 04.02.1994 r.
  15. Ze względów bezpieczeństwa Symulator Lotów znajduje się pod stałym monitoringiem. Korzystanie z Symulatora Lotów jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na rejestrację obrazu oraz dźwięku podczas przebywania w Symulatorze Lotów.
  16. Sprzedawca ma prawo do podjęcia decyzji o zmianie godziny wykonania usługi, szczególnie w przypadku kolizji terminów lub jakiegokolwiek problemu związanego z realizacją usługi. Decyzja sprzedawcy winna pogodzić interesy obu stron.

  1. ZAWARCIE I REALIZACJA UMOWY

  1. Sposoby zawarcia Umowy: Umowa może być zawarta przez użytkownika za pośrednictwem Serwisu Internetowego lub osobiście w Miejscu Świadczenia Usług.
  2. Zawarcie Umowy w Serwisie Internetowym wymaga podania przez Nabywcę jego następujących danych: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail oraz numer telefonu.
  3. Nabywca poprzez zawarcie Umowy dokonuje zakupu Usługi poprzez proces rezerwacji polegającej na wskazaniu w Serwisie Internetowym określonego terminu realizacji Usługi obejmującego datę i godzinę.
  4. Koszty korzystania z Symulatora Lotów określa cennik dostępny w Serwisie Internetowym oraz w Miejscu Świadczenia Usług. Zawarcie Umowy pomiędzy Sprzedającym a Nabywcą następuje w momencie opłacenia zakupionej usługi.
  5. Etapy zawierania Umowy:
    1. Rezerwacja:
      1. Nabywca dokonuje wyboru rodzaju Usługi.
      2. Nabywca dokonuje wyboru terminu realizacji Usługi za pośrednictwem Serwisu Internetowego lub osobiście w Miejscu Świadczenia Usług pośród dostępnych terminów.
      3. Nabywca podaje swoje dane (imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail oraz telefon) w celu zawarcia Umowy i dokonania rezerwacji terminu.
      4. Nabywca dokonuje płatności z góry za wybraną Usługę za pośrednictwem Operatora Płatności, a w przypadku zakupu osobistego bezpośrednio w Miejscu Świadczenia Usług.
      5. Po potwierdzeniu dokonania płatności, Nabywca otrzymuje potwierdzenie dokonania rezerwacji w formie elektronicznej maila lub w formie papierowej w przypadku zakupu bezpośrednio w Miejscu Świadczenia Usług.
      6. Umowa zakupu Rezerwacji zostaje zawarta w chwili potwierdzenia dokonania płatności.
      7. Dopuszcza się maksymalnie dwie zmian terminu lotu, po trzykrotnym nie stawieniu się na lot, voucher traci ważność. 
    2. Płatność:
      1. Wszystkie ceny w Serwisie Internetowym są podane w polskich złotych i są kwotami brutto (uwzględniają podatek VAT).
      2. Nabywca zobowiązuje się do uregulowania opłaty w ciągu 1 godziny od momentu dokonania zakupu. Chwilą dokonania płatności jest: 1) informacja o jej wpłynięciu za pośrednictwem udostępnionych w Serwisie Internetowym kanałów płatności, 2) uregulowanie należności w Miejscu Świadczenia Usług.
      3. Umowa zostaje zawarta z chwilą otrzymania płatności przez Sprzedawcę. Poprzez zawarcie umowy za pośrednictwem Serwisu Internetowego, Nabywca wyraża żądanie oraz zgodę na otrzymanie faktury elektronicznej. Nabywca otrzyma za pośrednictwem wiadomości e-mail fakturę elektroniczną oraz potwierdzenie zawarcia Umowy i jej warunków.
      4. Brak uiszczenia opłaty w przewidzianym terminie spowoduje anulowanie dokonanej transakcji.
      5. Nabywca może złożyć reklamację na anulowanie transakcji w terminie 6 godzin od otrzymania wiadomości e-mail z informacją o jej anulowaniu. W tym celu Nabywca jest zobowiązany przesłać potwierdzenie płatności na adres e-mail udostępniony w Serwisie Internetowym. Sprzedawca rozpozna reklamację do końca dnia roboczego następującego po dniu złożenia reklamacji. Reklamacje złożone po terminie lub niespełniające wymogów nie będą rozpatrywane.
      6. W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca umożliwi Nabywcy realizację Umowy w terminie wynikającym z Rezerwacji, o ile termin ten wciąż pozostaje do dyspozycji. Jeżeli termin pierwotnej Rezerwacji nie jest dostępny, Sprzedawca i Nabywca uzgodnią nowy termin realizacji Umowy.
  6. Realizacja Umowy:
    1. Sprzedawca realizuje Umowy w Miejscu Świadczenia Usług.
    2. Umowy są realizowane w terminach i na warunkach w nich zawartych.
    3. Nabywca jest zobowiązany przybyć do Miejsca Świadczenia Usług najpóźniej na 15 minut przed wynikającym z Umowy terminem
    4. Nabywca jest zobowiązany okazać dowód tożsamości oraz podpisać oświadczenie o wyrażeniu zgody na warunki świadczenia usług przez Sprzedawcę.
    5. Nabywca może wskazać osobę trzecią (dalej jako „Korzystający”) do realizacji uprawnień wynikających z zawartej Umowy, wówczas Korzystający powinien wykonać obowiązki wynikające z pkt. 3.6.3 Regulaminu.
    6. Jeżeli Korzystający jest niepełnoletni lub nie dysponuje pełną zdolnością do czynności prawnych i składania oświadczeń woli, wówczas konieczne jest złożenie przez jego przedstawiciela ustawowego w Miejscu Świadczenia Usług oświadczenia o wyrażeniu zgody na warunki świadczenia usług przez Sprzedawcę oraz złożenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na korzystanie z Symulatora Lotów przez osobę pozostającą pod jego opieką.
    7. Brak spełnienia wymagań wskazanych w pkt. 3.6.3 – 3.6.6 Regulaminu jest podstawą odmowy realizacji Usługi przez Sprzedawcę.
    8. Nabywca może dokonać zmiany rezerwacji nie później niż na 24 godziny przed terminem realizacji Umowy. W takiej sytuacji zostanie wskazany nowy termin realizacji Umowy. Sprzedawca zastrzega sobie prawo naliczenia opłaty dodatkowej za zmianę terminu rezerwacji, w wysokości wskazanej w Serwisie Internetowym.

  1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży produktu zakupionego w Serwisie Internetowym lub na odległość (telefonicznie, mailowo) w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów.
  2. Bieg terminu do odstąpieniu od Umowy rozpoczyna się od dnia jej zawarcia.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży można złożyć poprzez wysłanie go na adres Sprzedawcy lub na adres poczty elektronicznej: biuro@flybywire.pl. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca. Nabywcom przysługuje prawo dostępu do treści danych ich dotyczących i ich poprawiania.
  4. W razie uznania odstąpienia od Umowy za skutecznie złożone, umowę uważa się za niezawartą. Zwrot uiszczonych przez Konsumenta płatności nastąpi w terminie 14 dni od odstąpienia w sposób, w jaki została uiszczona płatność.
  5. Nie można odstąpić od Umowy, jeśli Usługa została wykonana przed odstąpieniem.
  6. Za siłę wyższą uznaje się zdarzenie niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobiegnięcia.
  7. W przypadku niemożliwości realizacji usługi w innym terminie, Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu kwoty wpłaconej przez Nabywcę. Kwota ta zostanie zwrócona na wskazane przez Nabywcę konto bankowe w terminie 7 dni.
  8. W przypadku zamknięcia firmy wszystkie vouchery tracą ważność i nie podlegają zwrotowi pieniędzy. 

  1. REKLAMACJE

  1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru lub usługi, Nabywca ma prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego regulujące uprawnienia z tytułu rękojmi.
  2. Reklamację można złożyć poprzez wysłanie jej na adres Sprzedawcy lub na adres poczty elektronicznej: biuro@flybywire.pl
  3. Nabywca powinien w zgłoszeniu reklamacyjnym zawrzeć zwięzły opis wady, okoliczności i datę jej wystąpienia, swoje dane kontaktowe oraz żądanie w związku z wadą towaru lub usługi.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do zgłaszanej reklamacji w terminie 14 dni. Jeżeli Nabywcą jest Konsument, w przypadku braku odpowiedzi we wskazanym terminie uważa się, że żądanie zostało uznane za uzasadnione.
  5. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów i Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  6. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
    1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
    3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

  1. WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Do korzystania z Serwisu Internetowego niezbędne jest korzystanie z urządzenia końcowego, które spełnia następujące warunki:
    1. posiada dostęp do sieci Internet,
    2. posiada zainstalowaną przeglądarkę internetową umożliwiającą przeglądanie stron www z włączoną obsługą plików cookies,
    3. posiada zainstalowany program umożliwiający otwieranie plików PDF.

7. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

7.1 Dane osobowe podawane przez Nabywców przetwarzane są przez Administratora Danych, którym jest Sprzedawca – FlyByWire s.c. z siedzibą przy ul. Zabłockiego 28, 42-520 Dąbrowa Górnicza.

7.2 Podanie danych osobowych przez Nabywców jest dobrowolne, jednakże jest niezbędne do zawarcia Umowy i realizacji Usług. Sprzedawca przetwarza dane osobowe jedynie w celu zawarcia i realizacji usług, a w przypadku wyrażenia zgody także w celach marketingowych.

7.3 Klient podając dane oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są jego danymi i są aktualne.

7.4 Jeżeli Nabywca wybierze sposób płatności za pomocą Operatora Płatności, to wyraża tym samym zgodę na przekazanie jego danych osobowych Operatorowi Płatności, w zakresie niezbędnym dla zrealizowania tej usługi.

7.5 W przypadku wskazania przez Nabywcę osoby trzeciej jako Korzystającego, Nabywca oświadcza, że uzyskał zgodę tej osoby na udostępnienie Sprzedawcy jej danych osobowych w celu zawarcia i wykonania Umowy.

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

8.1 Umowy zawierane przez Serwis Internetowy zawierane są w języku polskim.

8.2 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie, zamieszczając datę ostatniej modyfikacji.

8.3 Niniejszy Regulamin jest dostępny w Miejscu Świadczenia Usług oraz w Serwisie Internetowym.

  1.  

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa standardowe zasady i warunki mające zastosowanie do rezerwacji, zakupu usług i towarów pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą, oferowanych w Serwisie Internetowym.
  2. Umowy zawierane pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą podlegają prawu polskiemu.
  3. Usługi oferowane za pośrednictwem Serwisu Internetowego są realizowane w Miejscu Świadczenia Usług.
  4. Każdorazowe odwiedziny Serwisu Internetowego oznaczają akceptację niniejszego Regulaminu.
  5. Symulator lotów jest urządzeniem o profesjonalnym charakterze, wyposażonym w skomplikowaną aparaturę techniczną odwzorowującym zachowanie prawdziwego samolotu. W przypadku jakiegokolwiek złego samopoczucia Nabywcy podczas korzystania z Symulatora Lotów jest on zobowiązany poinformować Obsługę i niezwłocznie go opuścić.
  6. Osoby cierpiące na: epilepsję, klaustrofobię, zawroty głowy, mające zaburzenia psychiczne, kobiety w ciąży oraz osoby posiadające rozrusznik serca nie mogą korzystać z symulatorów lotów, chyba że podejmą decyzję o locie na własne ryzyko, po uprzedniej konsultacji z lekarzem. W takim przypadku sprzedający nie ponosi odpowiedzialności ze ewentualne negatywne skutki zdrowotne.
  7. W Symulatorze Lotów obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów, jedzenia oraz palenia.
  8. Korzystanie z Symulatora Lotów pod wpływem alkoholu lub środków odurzających jest zabronione, przy czym Obsługa nie ma obowiązku kontrolowania stanu trzeźwości osób korzystających z Symulatora Lotów.
  9. Korzystanie z Symulatora Lotów możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym szkoleniu przedlotowym, prowadzonym przez Obsługę oraz wyłącznie przy jej obecności w Symulatorze Lotów. Zabronione jest używanie elementów Symulatora Lotów (przełączniki, dźwignie, stery, elementy mechaniczne oraz inne części wyposażenia) bez wyraźnej zgody Obsługi. W przypadku spowodowania uszkodzeń sprawca ponosi pełną odpowiedzialność finansową za ich naprawę, jeśli szkoda ta powstała w wyniku niewłaściwego lub nieautoryzowanego obchodzenia się z Symulatorem Lotów. W przypadku spowodowania uszkodzeń uniemożliwiających dalsze korzystanie z Symulatora Lotów, sprawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Sprzedawcy.
  10. W przypadku gdy osoba korzystająca z Symulatora Lotów zachowuje się w sposób niezgodny z normami społecznymi i obyczajowymi lub niezgodnie z obowiązującym prawem oraz Regulaminem lub zagraża bezpieczeństwu osób trzecich, Obsługa ma prawo wyprosić ją z lokalu bez zwrotu pieniędzy za wykupione usługi.
  11. Korzystanie z Symulatora Lotów nie jest wskazane dla osób cierpiących na epilepsję, klaustrofobię, zawroty głowy, z zaburzeniami psychicznymi, posiadających rozrusznik serca oraz w ciąży. Osoby takie powinny podejmować decyzję o skorzystaniu z Symulatora Lotów po konsultacji z odpowiednim lekarzem-specjalistą i ocenie własnego stanu zdrowia. Za ewentualne negatywne skutki uchybienia temu obowiązkowi Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności
  12. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osobiste i przedmioty wartościowe w Miejscu Świadczenia Usług.
  13. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody Nabywcy wynikłe z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedawcy, w szczególności z nieprzestrzegania przez Nabywcę Regulaminu i niestosowania się do poleceń Obsługi.
  14. Prezentowane w Serwisie Internetowym materiały takie jak zdjęcia, filmy, grafiki i teksty oraz logotyp i nazwa są chronioną własnością Sprzedawcy i podlegają Ustawie o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 04.02.1994 r.
  15. Ze względów bezpieczeństwa Symulator Lotów znajduje się pod stałym monitoringiem. Korzystanie z Symulatora Lotów jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na rejestrację obrazu oraz dźwięku podczas przebywania w Symulatorze Lotów.
  16. Sprzedawca ma prawo do podjęcia decyzji o zmianie godziny wykonania usługi, szczególnie w przypadku kolizji terminów lub jakiegokolwiek problemu związanego z realizacją usługi. Decyzja sprzedawcy winna pogodzić interesy obu stron.

  1. ZAWARCIE I REALIZACJA UMOWY

  1. Sposoby zawarcia Umowy: Umowa może być zawarta przez użytkownika za pośrednictwem Serwisu Internetowego lub osobiście w Miejscu Świadczenia Usług.
  2. Zawarcie Umowy w Serwisie Internetowym wymaga podania przez Nabywcę jego następujących danych: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail oraz numer telefonu.
  3. Nabywca poprzez zawarcie Umowy dokonuje zakupu Usługi poprzez proces rezerwacji polegającej na wskazaniu w Serwisie Internetowym określonego terminu realizacji Usługi obejmującego datę i godzinę.
  4. Koszty korzystania z Symulatora Lotów określa cennik dostępny w Serwisie Internetowym oraz w Miejscu Świadczenia Usług. Zawarcie Umowy pomiędzy Sprzedającym a Nabywcą następuje w momencie opłacenia zakupionej usługi.
  5. Etapy zawierania Umowy:
    1. Rezerwacja:
      1. Nabywca dokonuje wyboru rodzaju Usługi.
      2. Nabywca dokonuje wyboru terminu realizacji Usługi za pośrednictwem Serwisu Internetowego lub osobiście w Miejscu Świadczenia Usług pośród dostępnych terminów.
      3. Nabywca podaje swoje dane (imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail oraz telefon) w celu zawarcia Umowy i dokonania rezerwacji terminu.
      4. Nabywca dokonuje płatności z góry za wybraną Usługę za pośrednictwem Operatora Płatności, a w przypadku zakupu osobistego bezpośrednio w Miejscu Świadczenia Usług.
      5. Po potwierdzeniu dokonania płatności, Nabywca otrzymuje potwierdzenie dokonania rezerwacji w formie elektronicznej maila lub w formie papierowej w przypadku zakupu bezpośrednio w Miejscu Świadczenia Usług.
      6. Umowa zakupu Rezerwacji zostaje zawarta w chwili potwierdzenia dokonania płatności.
    2. Płatność:
      1. Wszystkie ceny w Serwisie Internetowym są podane w polskich złotych i są kwotami brutto (uwzględniają podatek VAT).
      2. Nabywca zobowiązuje się do uregulowania opłaty w ciągu 1 godziny od momentu dokonania zakupu. Chwilą dokonania płatności jest: 1) informacja o jej wpłynięciu za pośrednictwem udostępnionych w Serwisie Internetowym kanałów płatności, 2) uregulowanie należności w Miejscu Świadczenia Usług.
      3. Umowa zostaje zawarta z chwilą otrzymania płatności przez Sprzedawcę. Poprzez zawarcie umowy za pośrednictwem Serwisu Internetowego, Nabywca wyraża żądanie oraz zgodę na otrzymanie faktury elektronicznej. Nabywca otrzyma za pośrednictwem wiadomości e-mail fakturę elektroniczną oraz potwierdzenie zawarcia Umowy i jej warunków.
      4. Brak uiszczenia opłaty w przewidzianym terminie spowoduje anulowanie dokonanej transakcji.
      5. Nabywca może złożyć reklamację na anulowanie transakcji w terminie 6 godzin od otrzymania wiadomości e-mail z informacją o jej anulowaniu. W tym celu Nabywca jest zobowiązany przesłać potwierdzenie płatności na adres e-mail udostępniony w Serwisie Internetowym. Sprzedawca rozpozna reklamację do końca dnia roboczego następującego po dniu złożenia reklamacji. Reklamacje złożone po terminie lub niespełniające wymogów nie będą rozpatrywane.
      6. W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca umożliwi Nabywcy realizację Umowy w terminie wynikającym z Rezerwacji, o ile termin ten wciąż pozostaje do dyspozycji. Jeżeli termin pierwotnej Rezerwacji nie jest dostępny, Sprzedawca i Nabywca uzgodnią nowy termin realizacji Umowy.
  6. Realizacja Umowy:
    1. Sprzedawca realizuje Umowy w Miejscu Świadczenia Usług.
    2. Umowy są realizowane w terminach i na warunkach w nich zawartych.
    3. Nabywca jest zobowiązany przybyć do Miejsca Świadczenia Usług najpóźniej na 15 minut przed wynikającym z Umowy terminem
    4. Nabywca jest zobowiązany okazać dowód tożsamości oraz podpisać oświadczenie o wyrażeniu zgody na warunki świadczenia usług przez Sprzedawcę.
    5. Nabywca może wskazać osobę trzecią (dalej jako „Korzystający”) do realizacji uprawnień wynikających z zawartej Umowy, wówczas Korzystający powinien wykonać obowiązki wynikające z pkt. 3.6.3 Regulaminu.
    6. Jeżeli Korzystający jest niepełnoletni lub nie dysponuje pełną zdolnością do czynności prawnych i składania oświadczeń woli, wówczas konieczne jest złożenie przez jego przedstawiciela ustawowego w Miejscu Świadczenia Usług oświadczenia o wyrażeniu zgody na warunki świadczenia usług przez Sprzedawcę oraz złożenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na korzystanie z Symulatora Lotów przez osobę pozostającą pod jego opieką.
    7. Brak spełnienia wymagań wskazanych w pkt. 3.6.3 – 3.6.6 Regulaminu jest podstawą odmowy realizacji Usługi przez Sprzedawcę.
    8. Nabywca może dokonać zmiany rezerwacji nie później niż na 24 godziny przed terminem realizacji Umowy. W takiej sytuacji zostanie wskazany nowy termin realizacji Umowy. Sprzedawca zastrzega sobie prawo naliczenia opłaty dodatkowej za zmianę terminu rezerwacji, w wysokości wskazanej w Serwisie Internetowym.

  1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży produktu zakupionego w Serwisie Internetowym w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów.
  2. Bieg terminu do odstąpieniu od Umowy rozpoczyna się od dnia jej zawarcia.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży można złożyć poprzez wysłanie go na adres Sprzedawcy lub na adres poczty elektronicznej: info@flybywire.pl. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca. Nabywcom przysługuje prawo dostępu do treści danych ich dotyczących i ich poprawiania.
  4. W razie uznania odstąpienia od Umowy za skutecznie złożone, umowę uważa się za niezawartą. Zwrot uiszczonych przez Konsumenta płatności nastąpi w terminie 14 dni od odstąpienia w sposób, w jaki została uiszczona płatność.
  5. Nie można odstąpić od Umowy, jeśli Usługa została wykonana przed odstąpieniem.
  6. Za siłę wyższą uznaje się zdarzenie niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobienięcia.
  7. W przypadku niemożliwości realizacji usługi w innym terminie, Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu kwoty wpłaconej przez Nabywcę. Kwota ta zostanie zwrócona na wskazane przez Nabywcę konto bankowe w terminie 7 dni.

  1. REKLAMACJE

  1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru lub usługi, Nabywca ma prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego regulujące uprawnienia z tytułu rękojmi.
  2. Reklamację można złożyć poprzez wysłanie jej na adres Sprzedawcy lub na adres poczty elektronicznej: info@flybywire.pl .
  3. Nabywca powinien w zgłoszeniu reklamacyjnym zawrzeć zwięzły opis wady, okoliczności i datę jej wystąpienia, swoje dane kontaktowe oraz żądanie w związku z wadą towaru lub usługi.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do zgłaszanej reklamacji w terminie 14 dni. Jeżeli Nabywcą jest Konsument, w przypadku braku odpowiedzi we wskazanym terminie uważa się, że żądanie zostało uznane za uzasadnione.
  5. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów i Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  6. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
    1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
    3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

  1. WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Do korzystania z Serwisu Internetowego niezbędne jest korzystanie z urządzenia końcowego, które spełnia następujące warunki:
    1. posiada dostęp do sieci Internet,
    2. posiada zainstalowaną przeglądarkę internetową umożliwiającą przeglądanie stron www z włączoną obsługą plików cookies,
    3. posiada zainstalowany program umożliwiający otwieranie plików PDF.

7. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

7.1 Dane osobowe podawane przez Nabywców przetwarzane są przez Administratora Danych, którym jest Sprzedawca – FlyByWire sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Zabłockiego 28, 42-520 Dąbrowa Górnicza.

7.2 Podanie danych osobowych przez Nabywców jest dobrowolne, jednakże jest niezbędne do zawarcia Umowy i realizacji Usług. Sprzedawca przetwarza dane osobowe jedynie w celu zawarcia i realizacji usług, a w przypadku wyrażenia zgody także w celach marketingowych.

7.3 Klient podając dane oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są jego danymi i są aktualne.

7.4 Jeżeli Nabywca wybierze sposób płatności za pomocą Operatora Płatności, to wyraża tym samym zgodę na przekazanie jego danych osobowych Operatorowi Płatności, w zakresie niezbędnym dla zrealizowania tej usługi.

7.5 W przypadku wskazania przez Nabywcę osoby trzeciej jako Korzystającego, Nabywca oświadcza, że uzyskał zgodę tej osoby na udostępnienie Sprzedawcy jej danych osobowych w celu zawarcia i wykonania Umowy.

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

8.1 Umowy zawierane przez Serwis Internetowy zawierane są w języku polskim.

8.2 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie, zamieszczając datę ostatniej modyfikacji.

8.3 Niniejszy Regulamin jest dostępny w Miejscu Świadczenia Usług oraz w Serwisie Internetowym.